Porządek obrad
                
                3. 
                Przedstawienie porządku obrad.
            
                    
         
                
                4. 
                Powołanie Komisji Wnioskowej.
            
                    
         
                
                5. 
                Przyjęcie protokołu nr XVII/25 oraz XVIII/25 z Sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu.
            
                    
         
				
                a) 
                w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strzegom,
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                w sprawie zmian budżetu Gminy Strzegom na 2025 rok,
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości,
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strzegom,
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
           	 
                                        
                             
				
                f) 
                w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
           	 
                                        
                             
				
                g) 
                w sprawie udzielenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego,
           	 
                                        
                             
				
                h) 
                w sprawie przejęcia przez Gminę Strzegom zadania Powiatu Świdnickiego pn.: "Budowa dróg rowerowych w Gminie Strzegom - ETAP I na trasie Godzieszówek - Tomkowice – Strzegom",
           	 
                                        
                             
				
                i) 
                w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej przez Gminę Strzegom Powiatowi Świdnickiemu w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Budowa dróg rowerowych w Gminie Strzegom - ETAP I na trasie Godzieszówek - Tomkowice – Strzegom",
           	 
                                        
                             
				
                j) 
                w sprawie nadania nazwy ulicy w Strzegomiu,
           	 
                                        
                             
				
                k) 
                zmieniająca Uchwałę nr 83/25 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 25 września 2025 r. w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu, w tym określenie kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzenia oceny punktowej oraz obowiązkowej kaucji dla lokali mieszkalnych budowanych z wykorzystaniem finansowania zwrotnego i wsparcia z Funduszu Dopłat oraz planu rozwojowego,
           	 
                                        
                             
				
                l) 
                w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Strzegom z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”,
           	 
                                        
                             
				
                m) 
                w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Strzegomia,
           	 
                                        
                             
				
                n) 
                w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Sprawozdanie z działalności Burmistrza Strzegomia między sesjami.
            
                    
         
                
                8. 
                Informacja o pracach Przewodniczącego Rady między sesjami.
            
                    
         
                
                9. 
                Zapytania, oświadczenia, interpelacje, wolne wnioski.